ریتم:4/4

[Cm - Ab - Bb - Gm - Fm - Gm - Fm - Fm - Gm - Ab - Bb - Gm - Fm - Gm - Cm]

..........Fm..........C..........Gm.................Ab.........................Cm...                             

سراغی از ما نگیری نپرسی که چه حالیم عیبی نداره میدونم باعث این جداییم

............Cm................Gm..........Fm.................Ab......                                     

رفتم شاید که رفتنم فکرتو کمتر بکنه نبودنم کنار تو حالتو بهتر بکنه

..........Fm..........Eb..............Ab............Bb........................Fm................C............Ab           

لج کردم با خودم آخه حست به من عالی نبود احساس من فرق داشت با تو دوست داشتن خالی نبود

.....Cm...............                               

بازم دلم گرفته تو ...